Darmowe.Audio.BOOKI

poniedziałek, 8 marca 2010

LG KE970 shine - test - simlock mp3

Dane telefonu LG KE970 Shine
Telefon jest na tyle znany, że nie mam zamiaru przepisywać tu znów zestawienia danych technicznych - każdy bez problemu może sobie to poszukać ... to samo dotyczy zdjęć.
Chcę tu napisać o wadach i zaletach w bezpośrednim użytkowaniu oraz o pewnym tricku wpływających na działanie.

Dla mnie wygląd jest bardzo ciekawy ... metal w połączeniu ze szkłem  robi na mnie bardzo dobre wrażenie. Nie jest to kolejny 'mikrus' z malutkimi 'cyferkami' które można wciskać tylko końcówką ołówka.


Mam ten model telefonu już ponad dwa lata [więc moje doświadczenie z nim jest bardzo duże] i nie miałem z nim żadnych kłopotów. Zakupiłem i użytkuję dwie sztuki.

W chwili zakupu miałem pewne wątpliwości do Scroll'a ale do dziś nie mam z nim problemów. W świecie wypełnionym już ekranami dotykowymi jest to 'ciekawe' rozwiązanie ... dla osób potrafiących się łatwo dostosować do każdej zmiany nie powinien stanowić problemu. Pomimo 'kręcenia' im już kilkanaście miesięcy nadal jest tak samo efektywny, co na początku. Osoby z dużymi dłońmi [wielkimi paluchami] powinny przed zakupem trochę nim pokręcić, gdyż dwa boczne guziczki wymagają na pewno większej precyzji.

Odtwarzacz MP3 wydaje się być dobrej jakości ... nie zauważyłem żadnych wad. Poziom szumów odtwarzacza jest mniejszy niż w PENTAGRAM Vanquish R Pocket 2GB. Po podłączeniu kabelka obsługa  funkcji odtwarzacza może się odbywać całkowicie bez dotykania KE970 - spokojnie wystarczy do tego celu pilot umieszczony na kablu. Odtwarzacz MP3 widzi wszystkie pliki zarówno te, które są w zewnętrznej jak i  w wewnętrznej pamięci. Wystarczy tylko przenieść je w odpowiednie miejsce. Dla pamięci wewnętrznej będzie to katalog SOUNDS/piosenka.mp3 a dla pamięci zewnętrznej SOUNDS/MP3/piosenka.mp3. W obu przypadkach pliki nie mogą znajdować się w wewnętrznych katalogach.
Odtwarzacz po  naciśnięciu STOP na pilocie 'pamięta' ostatni utwór, który słuchaliśmy i właśnie od niego zaczyna odtwarzanie gdy go ponownie włączymy. Kiedy chcemy nagle przerwać i zadzwonić możemy też wcisnąć guzik mp3 znajdujący się na bocznej ściance telefonu i wtedy przerywa i zapamiętuje aktualną pozycje w utworze a po ponownym naciśnięciu guzika mp3 na telefonie lub PLAY na pilocie zaczynamy od momentu w którym przerwaliśmy.
Na przyciskach pilota brak wypukłych znaków [kropek lub figur geometrycznych] które ułatwiłyby obsługę bezwzrokową.
Wolne odtwarzanie mp3 jest możliwe z każdego miejsca ale wtedy pozbawieni będziemy funkcji odtwarzacza takich jak np wznawianie odtwarzania lub equalizer.

Nie zauważyłem odcisków palca na metalowej obudowie, na szybce owszem. Obudowa jest zimna w dotyku i można poczuć, że od razu się nie rozpadnie. Za to ciemny ekran może pełnić funkcję lusterka. Dostęp do karty pamięci nie jest utrudniony - aby ją wyjąc nie trzeba demontować baterii. Całość sprawia doskonałe wrażenie i prezentuje się bardzo ekskluzywnie.

Edycja profilu jest możliwa - możemy wybrać każdy utwór mp3 jako dzwonek. Telefon posiada  funkcje wibracji oraz funkcje przypominania o otrzymany sms'sie do czasu aż go nie przeczytamy.

LG otwiera dokumenty w formatach .txt .ppt .pdf .doc i .xls - jedyną przeszkodą jest niewielki ekran, na którym niewiele widać ... przez to właśnie nie używam tej funkcji ale pliki się otwierają.

Soft nie muli. Karta 2 GB jest odtwarzana szybko i bez zacinania.

Opisy: TELEPOLIS.PL - mGSM - magazyn.pl - worldgsm.pl -

blokada simlock - instrukcja usunięcia
1/najpierw zmieniamy w zabezpieczeniach kod z 0000 na 2222 USTAWIENIEA>ZABEZPIECZENIA>ZMIEŃ KODY>KOD ZABEPIECZAJĄCY
2/potem wychodzimy z menu i wpisujemy 2945#*9701#
3/wyskakuje 'podaj kod' i wpisujemy 2222
4/wyskakuje napis ''nie właściwa karta sim'' lub "nie właściwy kod" a po nim "włóż prawidłową kartę SIM"
5/wyłącz telefon i potem włącz telefon
////// do wykonania opcjonalnie... jeśli blokada nie zostanie usunięta za pierwszym razem ...
5a/wchodzimy do menu i resetujemy najpierw ustawiania a potem pamięć telefonu
////// ...należy wykonać te czynności bo szkoda tracić ustawienia i pamięć telefonu
6/wyłączyć telefon i wyciągnąć kartę SIM z telefonu
7/włożyć kartę innego operatora ... jeśli wszystko poszło dobrze to telefon powinien być już bez blokady
8/po wszystkim znień kod zabezpieczenia na 0000
uwaga: jeśli blokada nie zostanie usunięta na jednej karcie SIM należy włożyć inną  - robiłem tak dwa telefony z 'orange': na jednym poszło bez resetowania a na drugim musiałem i resetować i włożyć inną kartę.

2 komentarze:

  1. zapomniałem napisać że w funkcji aparatu lampa błyskowa działa jako doświetlenie czyli świeci cały czas - taka sobie latareczka

    OdpowiedzUsuń
  2. 53 year-old Executive Secretary Valery Aldred, hailing from Dauphin enjoys watching movies like Red Lights and Basketball. Took a trip to Historic Bridgetown and its Garrison and drives a Mercedes-Benz 540K Spezial Roadster. Wiecej informacji o autorze

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz pozostawiony przez Ciebie, gdyż to właśnie dzięki Twoim uwagom chce mi się dalej pisać i publikować!
Dzięki! Wiele to dla mnie znaczy {:-)

Liczę, że odwiedzisz mnie jeszcze nie raz... aby pozostać na bieżąco z wpisami zapraszam Cię serdecznie do skorzystania z ułatwienia, jakie niesie ze sobą mój kanał RSS.